Hejdå kreativamamman -Hej charlottewangstedtfoto!

 
Som ni som tittar in här på kreativamamman kanske märkt har det blivit ganska glest med inlägg härinne det senaste. Jag har i takt med att jag fått många fotojobb kännt att jag inte har tid med det som kreativamamman för min del är tänkt för, nämligen att inspirera till kreativitet! För min del blir det nästan uteslutande foto just nu därför har jag startat en ny blogg/hemsida, under ny domän. Den här bloggen är mer rakt riktad på foto och heter charlottewangstedtfoto.blogspot.se. Kanske, när jag får tid, skapar jag plats i den nya bloggen/hemsidan för en DIY/pyssel-kategori och även trädgård. Kreativamamman låter jag iallafall få ta en paus, även om jag låter bloggen få ligga kvar ute på nätet.
 
Jag vill också passa på att tacka alla som följt bloggen, det är trots allt ganska många besökare som varit inne varje dag och jag är jätteglad att ni gillat kreativamamman!
Nu hoppas jag jättemycket på att ni följer med mig till min nya blogg och att vi framöver ses där istället!!
 
(Vill ni följa mig på Instagram har jag även där bytt namn från @kreativamamman till @charlottewangstedtfoto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0