Blåsippor på Botaniska!

Igår tog jag en paus i hemtentaskrivandet och vi åkte hela familjen till Botaniska Trädgården i Göteborg. Jag hade en förhoppning om att hitta blåsippor att fota och minsann efter att ha frågat personalen hade en liten blåsippstuva fått blommor!

Som ni kanske märkt tenderar denna bloggen att bli en ren fotoblogg just nu och det beror på alla tentor. Fotograferar gör jag alltid men pyssel får stå tillbaka i tentatider. Framöver kan jag redan nu varna för att det kommer att bli mycket odlande och sådder här på bloggen för jag är sjukt laddad inför odlingssäsongen...




Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Hej! Jag jobbar på blogg.se och försker komma i kontakt med dig angående en kampanj på mailen. Har jag kanske använt mig av fel mailadress? Hör av dig mvh [email protected]

2012-03-22 @ 01:37:49
Postat av: Cecilia Andersson

Vilka fantastiska bilder, du är så duktig (och flitig)! Det är ju något speciellt med våren, man blir ju så glad :)

2012-03-22 @ 14:19:21
Postat av: Cecilia Andersson

Vilka vackra bilder! Blåsippor gör mig nostalgisk och när de tittar fram är det VÅR

2012-03-22 @ 15:23:02
URL: http://liljaochlilith.blogspot.se/
Postat av: Cecilia Andersson

Oj, hur fasen funkar det här nu då. Trodde inte det blev något med den första kommentaren. ;)

2012-03-22 @ 15:28:53
URL: http://liljaochlilith.blogspot.se/
Postat av: Charlotte/Kreativamamman

Cecilia: Tack fina! Såna trevliga kommentarer är välkomna hur många som helst ;-)

Karin: Jodå rätt mail, bara varit i en tentabubbla här...Jag är gärna med i bloggpanelen!!

2012-03-22 @ 21:04:27
URL: http://kreativamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0