Lite mera Matilda & Wilmer!



Igår blev jag tvungen att ställa in en porträttfotografering pg av regnet, så tråkigt... Denna gång var det på en familj med en liten son och en hund och det ska bli jättekul när vi får till detta när vädret tillåter. Det visade sig till slut att regnet faktiskt höll upp hela lördagen men eftersom det regnat så mycket på natten var det alldeles för blött nere i "min skogskant" för att sitta på marken och att hänga upp några pom poms...

Det positiva är nu istället att jag hunnit redigera klart alla tidigare porträttbilder och idag lägger jag ut några fler bilder på Matilda, Wilmer och deras fina mamma Kajsa!



























Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0