Chokladblommor & lupiner!



Här har vi firat nationaldagen med min bästa mamma på besök, tentaplugg och lite fotograferande på kvällen! På eftermiddagen blev det även en liten shoppingtur och då hittade jag en otroligt fin och blommande chokladblomma som fick följa med hem. Har tidigare köpt två stycken chokladblommor som blivit något av en förälskelse, men de har bara knoppar nu och jag kunde inte motstå en fin och blommande... (jag dör litegrann över dessa blommorna faktiskt, så vackra är de ;-).

På kvällens foto/hundpromenad blev det fotande av lupiner, något min mamma inspirerade mig till idag. Jag är väldigt förtjust i att fota de stora lupinerna, speciellt underifrån och i kvällsljus/motljus. Det är de fina bladen som är så effektfulla men även de starka färgerna tilltalar mig...

Nu är det bara pytte pyttelite kvar på tentorna att styra upp, sedan är det sommarlov!
Och nästa vecka börjar den efterlängtade fotokursen, hurra!











Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0