Utflykter och en groda!

 
Det är nog ingen överdrift att säga att vädret det senaste inte varit sådär alldeles fantastiskt... Vi har försökt att göra det vi tänkt på semestern ändå, åka på utflykter, grilla, träffa vänner och umgås.
 
Igår var vi i Nolhagaparken i Alingsås med några vänner och jag fotade som vanligt mycket, både på barnen och senare tog jag en tur bland de fina kolonilotterna bredvid parken. Rätt som det var kunde inte kameran läsa minneskortet och till slut provade jag att formatera det (trots att jag fotat en massa under dagen som låg på kortet). Det gick inte det heller...
Så det var bara att hoppas att det inte var kameran det var fel på (som är alldeles ny dessutom) utan minneskortet. Så idag köpte jag ett nytt minneskort och provade och som tur var funkade det!
 
Det blir inte så täta inlägg nu under sommaren för att jag just nu prioriterar semester och ledighet. Jag fotograferar och pysslar ju egentligen lika mycket som vanligt men det är datorarbetet (redigering av bilder och bloggande) som jag drar ner på under sommaren. Under tiden kan man vill följa mig på Instagram @kreativamamman.
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0