Uteplats och betong!

 
Under söndagen hade vi besök av en kompis till mig med sin familj. Vi gjorde en utflykt till havet, åt matsäck, metade krabbor och samlade snäckor och på kvällen grillade vi hemma hos oss. Min kompis är väldigt duktig på att gjuta i betong och hade med sig ett jättefint fågelbad som hon gjutit i en form. Det var så himla fint och nu känner jag mig jätteinspirerad att prova att gjuta i formar!
 
I vår trädgård växer det nu fantastiskt mycket, pumpa och gurkaplantorna hänger över lådorna och uteplatsen har blivit riktigt grönt lummig. Njuter varje kväll där ute nu med en bok i soffan under markisen!
 
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0