Monsterkalas!


I helgen var vi bjudna på monsterkalas och när vi skulle slå in presenten kom jag på att jag inte hade något med monsteranknytning att slå in presenten med... Så jag gjorde helt enkelt ett monsterkort där jag skar ut en monsterfigur i plyschplast (jag älskar denna plyschplast för man kan använda den till så mycket och det är lätt att få den att se ganksa "proffsig" ut. Finns att köpa i välsorterade färg och tapetaffärer). Pappret till paketet är från Lagerhaus och bandet är ett brett svart band på ca 3 cm där jag satt på papperstejp från Panduro.

Rosetten har jag vikt och tejpat av två bandremsor, en på ca 20 cm och en liten till mittendelen på ca 7 cm.

Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0