Blåvinge!

Jag är ju lite inne på det här med fjärilar och har gjort två stycken små tavlor med blåvingar. Bilden hittade jag på nätet och sedan skrev jag ut den på en bläckstråleskrivare, hur enkelt som helst. Jag tycker att fjärilar är så otroligt fina och de gör sig bra att sätta på väggen. Just blåvinge är också min favvofjäril, mycket pg av den fina blå färgen men även dess form är väldigt vacker.

Båda ramarna är köpta på IKEA, en liten fyrkantig med djup och en liten avlång utan djup.





Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad din blogg var fylld med vackra bilder. Gillar krydd skyltarna. Snor kanske idéen till sommaren. TAck för tipset.

2012-02-24 @ 10:16:21
URL: http://marai.blogg.se/
Postat av: Charlotte/Kreativamamman

Tack! Det tycker jag absolut att du ska göra!!

2012-02-24 @ 16:55:35
URL: http://kreativamamman.blogg.se/
Postat av: Niklas

Verkligen fina bilder! Kan även tipsa om andra fjärilstavlor (bla blåvinge) som finns på www.prints.se

2012-02-28 @ 07:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0