Snyggpapper!



Tidigare i veckan kom de snyggpapper jag beställt från fina nätshoppen Mokkasin. Jag hade beställt ovikta silkespapper att göra fina pom poms av i färgerna tuggummirosa, mint och puder och så fina de var!!!
Och så snyggt inslaget allt var också. Jag satt länge och bara tittade på allt vackert innan jag började öppna. På papperspåsarna är det t ex en jättefin Mokkasinlogga som är gjord med en präglingsapparat och pappret som silkespappren var inslagna i, så vackert...





Jag hade även beställt en massa bokstäver som man kan göra banners av. De går att sätta ihop med små klamrar och flytta och ändra och skriva vad man vill med, gillar dom jättemycket!





Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0