Att ha blivit med olivträd!



Igår när jag kom hem stod det ett jättefint olivträd på framsidan av huset. D hade varit och köpt det på dagen och jag blev så glad över det eftersom jag länge velat ha ett olivträd. Och krukan till trädet var fantastiskt fin också, svart och hög i cylinderform, me like a lot...

Hade tänkt plantera trädet i krukan i dag (just nu står det på botten i krukan så det kommer att komma upp en bra bit ur krukan efter planteringen) men det har verkligen hällregnat hela dagen... får bli imorgon tror jag. Istället har vi satsat på fortsatt målning till Jotun Lady Sensitiveprojektet och det är inte alls mycket fix kvar nu faktiskt. Och så har vi äntligen lyckats måla Zebs Stokkestol (nu när vi ändå är i målningstagen ;-) vilket varit planen i snart 3 år... men bättre sent än aldrig som det heter och svart och fin blev den!



Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0