Svartvita foton!

Jag har inte lagt ut några svartvita foton på bloggen förut så tänkte göra det nu. Det är ju inte alla foton som gör sig i svartvitt, speciellt inte alla de foton jag tagit det senaste på blommor och småkryp. Men jag gillar ju att ta en del porträtt också och de gör sig utmärkt (och ofta bättre) i svartvitt.
Nästan alla dessa foton är på vår son men det är ju inte så konstigt eftersom han nästan alltid är mitt motiv när jag fotograferar.
En del av dessa foton är från när Zeb var bebis och då hade jag inte systemkameran utan de är tagna med kompaktkameran Canon Powershot A590 IS. De sista fotona i inlägget är tagna med Iphone och appar med filter.



Foto: Daniel Wångstedt.
Kamera: Canon Powershot A590 IS.
























Foto: Charlotte Wångstedt.
Kamera: Iphone 3GS.


















Fotona med vita ramar är tagna med Iphone och Camera+ app med Sepia filter. Det ger en lite gammal och gulbrun mjuk ton som passar en del foton.











Foto: Charlotte Wångstedt.
Kamera: Canon EOS 500D.
Objektiv: Canon EF-S 18-55 IS, Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro. 
Kompaktkamera: Canon Powershot A590 IS.
Iphone 3GS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0