Fotoalbums-pyssel!

När jag får lite tid över eller inte har något annat pyssel på gång brukar jag fixa lite med fotoalbumen. Tycker om att sätta in små stansade figurer som blommor eller höstlöv. Stansarna finns att köpa på t ex panduro och slöjddetaljer.



Jag brukar försöka plocka upp färgerna i fotona när jag sätter dit de små dekorationerna...



...och så använder jag bara väldigt lite text. Oftast behövs inte en massa text eftersom fotona talar för sig själva.
Något kan ju dock va kul att skriva som dekoration.






Köper albumen på Åhlens, de har fina och prisvärda album för 180:- med tillräckligt kraftigt papper. Finns både med vita och svarta ark och med några olika färger på pärmarna. Fint att ha alla album i samma storlek tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0