Barnsängsprojekt!

Min senaste pysselidé för barnrummet är en slags "cirkussänghimmel" som jag hittade i en gammal Family Living-tidning. Det är Camilla Lundsten som stylat ett rum för Brio (och även med hennes egna produkter...) och tillverkat denna sänghimmel till en spjälsäng. Har tänkt göra detta till Zebs halvvåningssäng från Svenska Hem och planerar även att göra en koja under sängen. Där ska jag göra ett fönster där man t ex kan sälja korv eller leka affär om man vill. På bilden här under ser man till vänster en bild från tidningsrepotaget och till höger min egen skiss av mina sängplaner. På understa bilden är tygerna jag tänkt ha till projektet, från Stoff & Stil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0