Svartvit inspiration och fina prylar!


Nu när de största juldagarna är över har vi slängt ut granen. Den barrade ju redan efter några dagar egentligen och när vi kom hem efter julfirandet med våra nära och kära låg det högar av barr under granen. Men de andra julprylarna får vara kvar i någon vecka till, vi kör ju mest svartvit jul och istället för röda tomtar har vi svarta och vita. Annars brukar vi känna att vi, efter ett så maxat julfirande som det blir under dessa intensiva dagar kring julafton, är ganska klara med julen och vill se fram emot våren!

Något som jag känner för just nu är Therese Sennerholts fina grafiska svartvita prints! Vi har två stycken men jag skulle vilja ha nästan alla... Gillar dessa små postcards som man kan köpa i set om fyra. Fina att sätta alla tillsammans eller i grupp med svartvita fotografier. Stylingen på dessa produktfoton från Sennerholts hemsida är inte heller helt fel...



"If you don´t mean what you say..." har vi i vårt vardagsrum och jag gillar det printet jättemycket! Nu planerar vi en flyttning för den så att den kommer lite mer till sin rätt bara. Bilder på detta kommer senare...


Alla bilder från Therese Sennerholts webshop, se mer här. Therese Sennerholts prints finns också att köpa i Lotta Agatons nyöppnade shop i stockholm. Dessa butiksbilder tycker jag är så inspirerande och fina! Den lilla bokstavsbanderollen "be nice or leave" finns även att köpa på Mokkasins nätbutik här och man kan skriva vad man vill. Så fin och för 125 kr får du 83 bokstäver och symboler och nitar att sätta ihop dem med.


Bilder från Lotta Agaton shop, se mera på hennes blogg här.

Bilder från Little Cute Mokkasin. Washi-tejpen ovan till höger är slut i butiken men jag hoppas att dessa snart kommer in igen...har väldigt stort behov av just dom... Mokkasin har också en av mina favoritbloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0