Oliver med familj!

 
 
Igår hade jag en jättetrevlig fotografering med lille Oliver, hans mamma och pappa och deras hund Tessa!
Även om jag var glad att regnet höll upp var väderförhållandena lite svåra då det blåste väldigt mycket och var extremt starkt solljus. En utmaning, minst sagt...
 
När jag fotar just barn brukar jag lägga upp det så att vi kör en fotosession på den stylade platsen jag gjort iordning innan med t ex vimplar, pom poms och någon större leksak som får agera rekvisita (och just leksak ;-) och sedan går vi till lekparken och fortsätter att fota där. Ofta visar det sig att det är just på lekparken jag får de bästa bilderna, de speciella minera och uttrycken man letar efter så mycket hos varje speciellt barn.
En spontanitet som man inte kan finna på beställning.
 
Det var också roligt att få fota en hund och att just fota djur är något jag känner att jag inte gjort så mycket och gärna skulle göra mera!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0