Vår trädgård!

 
 
Jag är så otroligt glad för vår lilla trädgård!
Speciellt nu så här i månadskiftet juni/juli när allt fortfarande är riktigt krispigt grönskande och jordgubbarna precis har mognat. Vi tog de första igår och väldigt många fler kommer. Det är en av de bästa grejerna jag vet på sommaren, att gå ut på morgonen och plocka egna färska och härliga jordgubbar till yoghurten. Eller att grilla hamburgare och hämta salladen i pallkragen några meter från grillen. Mer närodlat än så blir det inte...
 
Annars är det mycket planering inför bröllopsfotandet nästa helg. Just nu håller jag på att göra en vit/cremefärgad vimpel med inslag av spets och "mormorsgardiner". Igår efterlyste jag dukar och gardiner bland mina grannar på facebook och det visade sig att en av de fina grannarna hade lite grejer. Ibland är det inte svårare än så, tack E!
 
Ha en fin helg, alla som tittar in här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack! :D Nej, jag har inte använt stativ.

2012-06-30 @ 20:12:02
URL: http://stargirlphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0