Svartvita barnporträtt & och ett stort T A C K !



Jag måste bara börja med att säga tusen tack för all fin respons jag fått om fotograferandet den senaste veckan, jag är så otroligt glad för de fina orden och det värmer!!

Det här med porträttfotograferingen har varit så himla roligt och vad mycket jag har lärt mig! Nu ser jag verkligen fram emot de bokningar jag har fått framöver och i juli är det dags för bröllopsfotografering.
Hur kul som helst!!

Nu har jag också redigerat de flesta av bilderna från söndagen. Här på bloggen blir det just nu inte så mycket annat än foto eftersom jag har fullt upp med detta just nu. I veckan har jag varvat fotoredigeringen med att skriva på mina två hemtentor som hänger över mig just nu och ska lämnas in i slutet av nästa vecka...

Det har hänt så mycket i vår trädgård som jag vill visa. Jag har i veckan planterat grönsaker i odlingsbänkarna, potatisen växer så att det knakar och sallad och spenat har tittat upp!
Men bilder från trädgården får vänta, idag skriver jag på hemtentorna...

Ha en jättefin helg alla som tittar in här!





















































Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon 500D+Canon EF 100 2,8 Macro USM.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka underbara foton :-)

Kram Åsa

2012-06-02 @ 13:54:58
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0