Blått!



För några dagar sedan var jag ute och fotade lupiner med bästa sällskapet Ruffen. En fin bonus var att två stycken blåvingar (blåvinge är min absoluta favvofjäril ;-) flög omkring bland blommorna och jag jagade dem med kameran en stund. När jag sedan satte ihop bilderna och redigerade dem så tyckte jag att de blå och gröna färgerna gjorde sig så härligt tillsammans!

Om ni tycker att bloggen är lite i oordning, speciellt headern, så kan jag berätta att det hände något med den igår... I min iPhone så ser dock bloggdesignen ut som den ska så jag tänker att det beror på webläsaren på något vis. Hursomhelst så hoppas jag att detta rättar till sig eftersom jag inte själv har gjort några ändringar...























Åh vad jag ville ta bort grässtrået när jag tog det här fotot på fjärilen men det gick ju tyvärr inte....Glad över fotot ändå och fjärilen var ju så otroligt fin!

Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon 500D+Canon EF 100 mm 2,8 USM Macro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0