Snigelkärlek!



Idag på eftermiddagspromenaden hällregnade det och jag såg en massa snäcksniglar som krupit fram ur sina gömmor. När vi kom hem hade regnet lugnat sig och jag kunde gå in och hämta kameran för att fota lite sniglar. Det var väldigt mörkt ute och utan stativ blev bilderna ganska suddiga och oskarpa eftersom jag var tvungen att släppa in så väldigt med ljus men jag fick iaf den här snigelkärleksbilden...

För övrigt är jag nu klar med Jotunprojektet och håller på att redigera bilderna som kommer att publiceras på bloggen i början på nästa vecka, så skoj!
En annan rolig sak är att jag beställt ett nytt objektiv, ett Canon EF 100/2,8 Macro USM!


(Bild på objektivet från Scandinavian Photo).
Foto: Charlotte Wångstedt.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Brukar inte gilla sniglar men den här gillar jag!

2012-04-26 @ 21:08:10
URL: http://liljaochlilith.blogspot.se/
Postat av: Cecilia

...eller snarare dom gillar jag ;)

2012-04-26 @ 21:12:39
URL: http://liljaochlilith.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0