Helgpyssel!




Röd Rudbeckia, en av mina favoritblommor!
Foto: Charlotte Wångstedt.
Kamera: Iphone med Camera+ app.

I helgen har det varit lite blandat småpyssel...
Har bl a klätt och målat bokstäver som jag köpt på rea på Mio för 14.50:- Bokstäverna är ca 20 cm höga och ca 4 cm tjocka och funkar både att ställa någonstans och att hänga på väggen.
Här har jag använt överbliven tapet som man kan göra mycket kul med...
 


Den här bokstaven har jag limmat fast en tapet på. Bara att skära loss tapeten utmed kanterna med en skalpell när limmet torkat. Vi har en fondvägg med den här tapeten i ett rum och jag har tänkt sätta bokstaven, W som i Wångstedt, på en annan vägg i samma rum. 






Den här har jag målat med svart akrylfärg och den ska sitta i en tavelgrupp med svartvita foton.



Zeb har även målat lite i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0