Vårkänslor!


Varje år efter nyårsskiftet blir jag så sugen på gröna krispiga växter! Det är nog för att det nya året andas nystart och man vill liksom damma bort julsakerna med lite vårkänslor! Även om det inte direkt är så vårigt ute ville jag skapa lite vårstämning inne så igår var jag i blomsteraffären och köpte vita tulpaner, pärlhyacinter (hur fina är inte pärlhyacinter? Bara ordet pärlhyacint är alldeles underbart vackert och jag tror att pärlhyacint måste vara ett av mina absoluta favoritord ;-) och lite andra krispiga gröna växter slank också ner i påsen. Nu känns det lite vårigt här inne i allafall!





Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon EOS 500D + Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0