Porträttfoto!



På söndag (Mors dag) kör jag en dag med barnporträttfoto. Ska bli så otroligt skoj så jag ser fram emot detta väldigt mycket! Vi kommer att vara intill bäcken bakom vårt hus och i träden ska jag hänga upp pom poms i de färger som respektive barn har på kläderna. Dessa kommer att få fungera som bakgrund och förgrund vid fotograferingen (ni som ska komma får hemskt gärna skriva i kommentarsfältet här nedan ungefär vilka färger era barn kommer ha på kläderna, så att jag kan förbereda pom pomsen utefter detta). I området finns det också en häck med jättefina vita blommor och även den kan vi använda som bakgrund. Ta också gärna med gummistövlar till barnen då gräset är ganska högt på några ställen (vi kommer även att klippa ner gräset på något ställe där man kan sitta på filtar).

Tiderna för de barn som ska komma ser ut så här:

08.30 Molly och Lukas.
09.30 Matilda och Wilmer.
10.30 Olivia och Benjamin.
11.30 Ella.
13.00 Nils.
14.00 Vallde och Leo.

Efter fotostunden kommer barnen att få glass i våran trädgård!
Varmt välkomna på söndag/Lotta! 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ojoj, jättesvårt att veta vad Wilmer kommer att vilja ta på sig imorgon.. Jag ska försöka att han ska ha limegröna shorts och vit t-shirt, men det kan lika gärna bli ljusblå t-shirt och blå-rutiga shorts. Matilda får ha något rosa tror jag, så det blir färgglada barn, så häng upp alla färger på pom pomsen till oss! ;-) Det ska bli jätteroligt och jag hoppas så att Wilmer kommer att vilja vara med... Annars får det väl bara bli Matilda, hon är ganska tacksam att fota än så länge!

Vi ses imorgon halv tio!

2012-05-26 @ 19:20:19
URL: http://babywilmer.blogg.se/
Postat av: Annaf

Som sagt svårt att säga vad vi får på honom. :)

Min tanke är gröna shorts men tröjan, hm, kanske turkos eller röd. Ska bli så kul!! Kram

2012-05-26 @ 20:53:31
Postat av: Lisa

Hej!

Sorry det sena svaret!

Ella kommer nog att ha en sommarklänning med lite olika färger, men cerise är en av dessa. Vita leggings till är nog planen.

Tyvärr kommer jag inte imorgon utan det är maken som får följa med.

Kram

2012-05-27 @ 03:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0