Datorkrasch & iPhonebilder...

Den här veckan började inte riktigt bra med en datorkrasch... Datorn har dock konstrat ett tag så jag har varit noga med att lägga alla bilder på andra hårddiskar, så för den sakens skull är det ingen fara. Nu får datorn göras om från scratch och det får jag sån tur är hjälp med. Under tiden kan jag damma av den gamla stationära och jag har nu lyckats lägga in det mesta jag behöver på även den.

Så sammanfattningsvis är jag i någorlunda fas igen... datormässigt vill säga. Nu ska här tentapluggas i veckorna två och på grund av datorraset blir det nog inte så mycket bildbehandling här det närmaste... men jag passar på att under tiden lägga ut lite iPhonebilder jag efterbehandlat med appen Picture Show!

















Foto: Charlotte Wångstedt.
IPhone 3GS med efterbehandling i appen Picture Show.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0