Projektarbete på fotokursen!

 
Just nu blir det inte så frekventa inlägg, dels njuter jag av sommaren och dels har jag väldigt mycket att göra och då är det bloggen som prioriteras bort, i alla fall just nu...
Jag har ändå kommit igång med Instagram, så är det någon som vill följa mig kan ni göra det @kreativamamman.
Det som tar min tid är dels planering och fix inför bröllopsfotograferingen på lördag och sedan jobbar jag ganska mycket med det projektarbete jag har på fotokursen jag går i sommar. Får berätta mer om det projektet en annan dag men idag lägger jag ut en sneakpeek på vad jag jobbar med just nu och i korthet handlar det om ljus och småkryp/läskingar ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj, vilken fin spindel!

2012-07-04 @ 07:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0