Myror till fotoprojektet!

 
 
Den senaste veckan har jag jobbat mycket med det fotoprojekt jag har på sommarkursen på Högskolan för Fotografi. I mitt projekt arbetar jag ju med småkryp och läskingar och just nu satsar jag på myror. Att säga att det är en utmaning att fota de blixtsnabba myrorna är en underdrift och för att få dessa fyra bilder som jag lägger ut idag har jag fotat flera hundra bilder och varit i skogen flera gånger...
Nu börjar jag iallafall hitta det uttryck och de färger i bilderna som jag varit ute efter!
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon EOS 7D + Canon EF 100 2,8 Macro USM.

Kommentarer
Postat av: Aman

Det krävs en artist med särskild skicklighet för att lyckas få myror att se så fina och levande ut. Du är grym!!

2012-07-28 @ 17:04:19
Postat av: Charlotte/Kreativamamman

Å tack fina Aman!

2012-07-29 @ 17:37:24
URL: http://kreativamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0