Instagram!

 
Jag har ju ända sedan jag skaffade min iPhone varit förtjust i att redigera bilderna i de olika appar som finns till detta. För några veckor sedan började jag också, som jag skrivit tidigare, att använda Instagram att lägga ut mina bilder på. För mig passar detta bildforum väldigt bra eftersom Instagram fungerar som ett slags bild-facebook och jag gillar att kommunicera med hjälp av bilder.
Jag har redan publicerat över hundra bilder och vill ni följa mig kan ni göra det @kreativamamman!
 
De appar jag använder heter Camera+, Hipstamatic, Picture Show och såklart då Instagram!

Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Ja visst är det väl helt underbar med en Bild-facebook. Så mycket roligare för oss bildnördar ;-)

2012-07-24 @ 22:45:26
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0