Pastellinspiration!


Jag har hittat en jätteinspirerande blogg, Craft and Creativity, som visar pastelliga pysseltips och väldigt fina och färgstarka bilder. De här bilderna av själva pysselplatsen är så otroligt fina och nu vill jag bara göra om i mitt eget pysselrum med pastellfärger! Kolla bara vad snyggt hon satt upp washitejp och presentsnören....


Många av pysseltipsen är med fokus på att barnen ska kunna vara delaktiga och det gillar jag! Kolla även den fina bokförvaringen på bilden under...



Bilder från Craft and Creativity med eget kollage.

Kommentarer
Postat av: Helena, Craft and Creativity

Tack snälla du! Vad glad jag blir! :)

2012-02-17 @ 20:02:02
URL: http://craftandcreativity.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0