Insekter & fjärilar!

 
Efter att ha funderat på olika tavelalternativ och prints, några med insektsmotiv, har jag även börjat lura på om jag kanske ska måla några mindre bilder själv att sätta på någon annan vägg i huset. Var och hälsade på en kompis under julen som hade målat jättefina skalbagge-bilder och blev lite sugen på att göra något liknande. Gillar ju fjärilar jättemycket själv så kanske får bli ett påfågelöga eller favoriten blåvinge? Fick en äldre insektsbok av min mamma som jag hittar många alternativ i... 




Den turkos skalbaggen tycker jag är jättehäftig så den är jag jättesugen på att göra! Sländor är också väldigt fina... Annars är det mest hemtentaskrivning och responsarbete här nu. Men man måste ju få spåna och drömma om några pysselprojekt lite också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0