Hej mitt vinterland!


Igår tog jag och Ruffen en långpromenad med kameran i det fina, soliga vädret. Vi gick över golfbanan som är ett härligt vinterlandskap just nu med skare och snökristaller på snöytan. Tog en sväng upp till Backa Säteri och smedjan också och jag tyckte att den röda falufärgen och teglet kontrasterade så fint mot snön och den klarblå himlen.
Idag tänkte jag speciellt på vad lyckligt lottad jag är som pluggar och kan gå ut och fotografera en timma mitt på dagen. Bäst att utnyttja det medans man kan...





Snökristaller som ser ut som små granar...



Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon EOS 500D + Canon EF-S 18-55 IS + macrolins +4 på macrobilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0