Dimma, grenverk & lite is...



Det här blir en liten summering av de senaste dagarnas fotograferande. Eftersom det varit kallt, rått och dimmigt med dåligt ljus har jag försökt fokusera på annat än det som är ljuskrävande. Som t ex grenverk som är något jag har intresse för. Jag fascineras ofta av de mönster som uppstår när grenverken kontrsterar mot himlen...ganska häftigt tycker jag! Och så blir det lite is och motljus också från de dagar då detta var möjligt...




Vårt betonghjärta har frusit sönder och krackelerat. Så länge jag inte rör det verkar det ändå ligga kvar i befintlig form och jag gillar nästan den här ytan mera!






Fina hundpolarna Silla & Ruffen!

Foto: Charlotte Wångstedt.
Canon EOS 500D + Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro & Canon EF-S 18-55 IS.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men titta! Där är ju den lilla Sillisen! =)

2012-01-20 @ 15:49:58
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0