Vernissage på Högskolan för Fotografi!

 
 
Ikväll var det vernissage på Högskolan för Fotografi på den kurs jag gått nu i sommar. Galleri Monitor, där vi ställde ut, var fullständigt fullt av besökare och stundtals väldigt trångt att ta sig fram i lokalerna, så roligt att så många kom!
 
Mitt projektarbete är en början och ett utkast till en barnbok jag arbetar med.  Jag har under projektet fotograferat småkryp, läskingar till min bok och gjort mönster jag tänkt använda mig av. Mitt syfte med boken är att skapa kunskap och intresse för småkryp och visa barn (och vuxna) att de inte är obetydliga fast de är små. Detta vill jag förmedla genom fina bilder med massor av färg och fina mönster!
 
 
 
 
 
 
 
Här är alla bilder jag visade i min monter på utställningen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fantastiskt!

2012-08-09 @ 09:11:09
Postat av: Aman

Så himla fint Lotta! Du är så konstnärlig. Kram

2012-08-09 @ 18:53:56
Postat av: Kajsa

Fantastiska foton, Lotta! Den lilla spindeln som hänger på ett löv i motljus är grym!

2012-08-10 @ 09:41:41
URL: http://babywilmer.blogg.se
Postat av: Charlotte/Kreativamamman

Tusen tack!!

2012-08-10 @ 10:21:49
URL: http://kreativamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0