Pom poms!

Jag har länge tänkt göra pom poms i silkespapper men det har bara inte blivit av... I förra veckan var jag på Panduro och letade efter fina silkespapper men hittade inte alls något bra och det var bara några få ark i varje förpackning och dessutom var de vikta massor av gånger. Inte nöjd här alltså så jag beställde istället ovikta snyggpapper från Mokkasin i tuggummirosa, mint och puder (älskar bara det fina ordet "puder" ;-). Dessa har dock inte dykt upp än så igår kunde jag inte hålla mig längre utan intalade mig själv att det är nog bra om jag övar lite innan jag ger mig på de ovikta snyggpappren ändå och begav mig till In-Ex i Göteborg. Här hade jag bättre lycka och hittade jättestora buntar i fina färger för 20 kr st! Mycket nöjd gav jag mig hem och började vika pom poms och här är resultatet så här långt... det är lite svårt att få dom jämna men med lite övning kan det nog bli riktigt bra för de blir i alla fall finare och finare. Fortsättning följer för jag är lite inne i det här med pom poms nu kan man nog säga utan att överdriva...


Foto: Charlotte Wångstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0