Fixarboken!

Det var längesedan jag tipsade om någon bra bok men nu har jag ett toppentips, nämligen Fixarboken av Sara Hjelmstedt. Fixarboken är full av stora och små pyssel, allt från hur man bygger en enkel bensinpump, korvkiosk och affär till papperspyssel, lera, fingerfärg och såpbubblerecept. Helt enkelt en fantastiskt bra bok med bra beskrivningar och recept!



I serien ingår även Barnens GBG guide, Barnens Skåne guide och 08 för 0-8 år för de minsta Stockholmarna!
Foto: Egna foton ur Fixarboken.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack så mycket :))

2012-04-02 @ 15:48:24
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Knaada

Det måste vara våren, jag har fallit helt pladask för varenda bok jag sett nu på sistone och den här bara måste jag nog ha!



Andra i samlingen har blivit "Alla balla kalas", "Ute blir inne" & "I love stationery". Så mycket inspiration att jag snart spricker! :)



Tack för tipset!

2012-04-08 @ 21:26:17
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0