Rum till en rosa tjej!

Har fixat lite till Zebs tjejkompis rum. Hon älskar prinsessor och rosa och vi bestämde oss för att måla något stort på den ena ljusrosa väggen. I present hade hon fått en liten stol från Sia med en prinsessa som hon gillade och vi bestämde oss för att måla prinsessan på väggen också! Jag använde en overheadapparat för att få upp bilden jag målat av så stort och målade sedan i med akrylfärger. Blommorna målade jag i stort sett för hand. Sist limmade jag även på glittriga strasstenar i rött och rosa på klänningen.
Jag gjorde även likadana bokstäver med hennes namn som jag gjort till Zebs rum. På dessa limmade jag dessutom fast några strasstenar! Bokstäverna, färgen och strasstenarna är köpta på Panduro.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mycket fint här på bloggen! Man får massa inspiration! :) I höst är tanken att vi ska göra om i Mollys rum och därefter blir det Vincents, och du ger mig många idéer! :) Kram

2011-09-11 @ 23:07:39
URL: http://hinaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0