Photoshop!

Jag har börjat att laborera lite med foto i Photoshop. Det värsta är att börjar man greja med kontrast och färgbalans så märker man ganska snart att varenda foto behöver redigeras och går att förbättra... Tar ju ganska mycket tid det här...
Av de foton jag lagt ut tidigare på bloggen är inte ett enda redigerat i Photoshop förutom de som jag gjort svartvita. Hursomhelst, jag ska försöka lära mig mer i Photoshop framöver och nu har jag lyckats få in en liten "logga" också!
De här fotona var jag ute och tog nu i morse på hundpromenaden...









En fåfågelögebild från i sommar har fått mera konstrast och djup i färgerna...



Foto: Charlotte Wångstedt.
Kamera: Canon EOS 500D.
Objektiv: Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0