Ny header!

Som ni kanske såg när ni kom in på bloggen har jag gjort en ny header! Har grejat med bloggdesignen lite smått i några dagar och nu har jag i alla fall lärt mig några enkla grejer. Har fortfarande inte lyckats läsa mig till hur man gör "flikkategorier" och jag skulle gärna vilja ha en liten presentation av bloggen i högra kanten där det ser svart och tomt ut nu. Men jag får jobba lite till på detta...
Jag har även lagt in 600px bilder (större än förut) så det kommer se lite vänsterställt ut på bilderna i de gamla inläggen men det får jag stå ut med när jag tog så "små" bilder från början.
Delar av den här bilden som jag tog på Botaniska trädgården i Göteborg i sommar har fått bli min nya headerbild!




Foto: Charlotte Wångstedt.
Kamera: Canon EOS 500D.
Objektiv: Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro.
Macro Close Up-filter +2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0