Höst & slutartider!

Idag har varit ett riktigt höstigt ruskväder med både regn och ganska hård blåst. Jag var så sugen på att ut och fotografera, speciellt som jag varit hemma och pluggat hela dagen... Trots det halvkassa vädret tog jag med mig kameran på hundpromenaden när regnet höll upp en stund. Eftersom det blåste så mycket var det inte direkt idé att fota macrobilder på höstiga löv om man säger så... Bestämde mig istället för att fotografera lite landskapsbilder och att experimentera lite med långa slutartider. Jag fick ingen direkt kanonbild idag men jag visar vad det blev av det hela ändå.


Slutartid 1/13, Bländare 14, ISO100.


Slutartid 1/250, Bländare 8, ISO100.


Slutartid 1/250, Bländare 6,3, ISO100.


Slutartid 1/640, Bländare 4, ISO100.

Slutartid 1/13, Bländare 32, ISO100.
Canon EOS 500D +
Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0