Barnkalas med dinosaurietema!

I helgen hade vi Zebs 3-årskalas för polarna! Zeb ville ha tema dinosaurie så vi fixade och pysslade i dinosauriestil på det mesta. Här kommer lite bilder på pysslet...







Dinosaurieprylarna är köpta på nätbutiken hiko.se. Vi hade dinosar i bordsdukningen, fiskdamm och ett litet dinosauriealtare med dinoböcker!

Chokladkakan med mini-nonstopp är en helt vanlig kladdkaka på mörk blockchoklad. Den turkos dinotårtan är en chokladtårta med färdiga chokladbottnar från ICA, marsansås, vit choklad och nutellacreme! Den rosa tårtan är en hallontårta med hallonmousse, vit choklad, marsansås och hallon!


Kommentarer
Postat av: daniel

Fantasifullt tema.

2011-11-10 @ 02:02:29
Postat av: Linda

Hej!

Men så fina saker du gör:) helt fantastiskt.

Är själv mitt uppe i att planera och förbereda min sons kalas. Han är tokig i dinousarier, så jag tyckte det du hade gjort skulle passa perfekt även för Hampus kalas. En lite fråga, du har ingen mall på dinousarierna till inbjudningskorten som inte det är ritat på?

Ha en bra dag. Hälsningar Linda

2012-05-04 @ 09:58:09
Postat av: Charlotte/Kreativamamman

Linda: Tack! Jag skickar gärna en mall till dig på posten om du vill? Maila isåfall till mig på [email protected] och ange adress så fixar jag!

2012-05-04 @ 16:36:19
URL: http://kreativamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0