Tidig morgon!

Tidiga mornar är sällan uppskattade men ofta är det ett utmärkt tillfälle att fotografera på! Ibland om sonen vaknar tidigt passar jag på att ta med mig kameran ut i trädgården eller så går vi på en tidig promenad...
Dessa foton är inte tagna idag utan för några dagar sedan respektive för några veckor sedan.



Det här spindelnätet hittade jag i äppelträdet i vår trädgård. På det undre fotot ser spindelnätet nästan ut som ett halsband...






Det här fotot tog jag en morgon för bara några dagar sedan, alltså i mitten av juli. Ändå ser daggen nästan ut som frost...









Foto: Charlotte Wångstedt
Kamera: Canon EOS 500D.
Objektiv: Tamron AF 18-200 F/3,5-6,3 Macro. 



Kommentarer
Postat av: Stina

h ä f t i g a ! ! !

2011-07-23 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0