Mera washi!


Nu har jag hittat en jättebra nätbutik som säljer washi-tejp (och grejer för scrapbooking) för 19:- st för 10 m, PY hobby. Passade på att beställa ett gäng i olika fina färger och mönster så nu ska det tejpas! Har sett så mycket bilder på olika pysselbloggar vad man kan använda tejpen till, t ex som dekoration runt blockljus, att sätta upp foton på väggen med och till presentinslagning.



Några av bilderna är från PH hobby och även från nätbutiken Mokkasin som även de säljer washi-tejp och från fina bloggen Creative Living. En annan fin butik som har ett stort sortiment washi är Darling Things!


Kommentarer
Postat av: s.

Jag har också sett och gillat washitejperna, men att sätta dem på ljus var en idé jag inte stött på någonstans. Det lät roligt! Nästan så att jag också blir lite frestad att köpa lite tejp... Jag har inte riktigt hunnit med att läsa bloggar den sista tiden, men varje gång jag trillar in här hos dig är det för att hitta ännu något nytt och inspirerande. Du har verkligen en superblogg, C! Vad roligt att jag fick länken av dig :)

2012-01-02 @ 00:06:02
URL: http://www.sandralinneas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0