Födelsedag, pepparkakshus & julgodis!

Idag är det min födelsedag och jag har blivit fint uppvaktad av min familj! Efter gårdagens tenta känner jag mig helt blank i huvudet så idag har vi bara varit hemma och softat och ätit god mat. Har även passat på att baka lite julgodis, marsipankulor med vit choklad och små dekorationshjärtan. Hur enkelt som helst!
D och Z hade köpt ett färdigt pepparkakshus som de satt ihop igår när jag kom hem efter tentan. Detta hjälptes jag och Z åt att dekorera på kvällen. Vi brukar göra pepparkakshus efter egna mallar nästan varje år och det är oftast ett projekt som tar flera dagar. I år hade jag pepparkakshus på "att INTE göra-listan" eftersom den tiden inte finns detta år. Därför blev jag så glad när D och Z fixat ett hus iallafall!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va roligt att pepparkaksbaket blev av till slut! =) Pepparkakshuset ser också fint ut! Våra kakor är redan slut så det blir till att baka fler inom kort! ;-)

2011-12-05 @ 20:01:06
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0